I sit by myself talking to the moon.

Jag tänkte jag skulle hålla lite liv i den här bloggen trots allt, så den inte dör ut helt och hållet ;)
Nu har jag iallafall anlänt hemma i Boda, Värmland och Sverige. FINT liv. Jag gillar livet här, för det är så fridfullt. Här har jag inte samma ångest. Dock har jag inte ångest över att ha flyttat hemifrån och att ha flyttat till Oslo. Förstå mig rätt, Oslo är en jättefin stad och den är jättemysig. Men Oslo var kanske inte rätt tidpunkt för mig eller så är det bara jag som inte vet ett skit hur jag vill att mitt liv ska vara. Crazy!

Förhoppningsvis ska jag göra 2011 till mitt år! MITT ÅR. Jag ska leva livets glada dagar :) Mhmmm!
See ya bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0