she is so lost, but she is always around.

Gårdagen tillbringades i Karlstad hos Josefine. Pretty awesome! Vi käkade på stan och gick i affärer, sen spelade vi crocket när Dennis kom hem. Jag tror att min kära crocketkarriär får vänta ett slag, det var kul men ja, jag sög, haha. Det var en såndär perfekt höstdag med en riktigt god vän, kan absolut inte bli bättre.

Idag har jag och pappa kastat in den sista veden och sen har jag inte hunnit med så mycket mer. Jag gör inte så mycket annat än hostar just nu, mina lungor vill nog säga upp sig snart. Trots det ska jag försöka ta mig ut på en promenad med doggisarna :) Behöver lite frisk luft.

Tur att Youtube finns och riktigt bra musikstycken, det kan man underhålla sig med ett bra tag :)
See ya later! ;) och förresten, hej på maaten!
hade vi haft UGU som lärare hade han sagt såhär "If you can't be good, be careful" ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0