seasons come and go, but I will never change

Åh, vad underbart härligt det är att bara sitta i soffan med laptopen i knäet och vara så där allmänt trött. Sliten efter träning och bara sucka. Det är exakt så jag känner nu, ganska great faktiskt.

Helgen var bra :) Jag fick träffa Mia och Malin igen, och flera därtill. Jag kände nästan aldrig för att släppa taget om Maria när jag träffade henne. Det var bra härligt att bara prata med henne, skratta med henne och vara sådär allmänt cp som vi är. Jag träffade Malin dagen efter utgången, eller ja, snarare hälsade jag på hennes lägenhet före jag träffa Malin. Hon hade lämnat den olåst så jag klampade in och lite senare kom hon allt, haha. Det är alltid så härligt med Torsby tycker jag, man bara springer på folk och allt är så spontant. Underbart!

Det bästa med det hela är att jag ska dit imorgon igen. Camilla ska gadda sig igen, göra klart den tatueringen hon började på i mars. Ska vara det mentala stödet åt henne då. Ska även droppa av ett USB till Malin med musik på, på tal om det så måste jag börja lasta över musik till henne. Jag ska i säng i tid idag, har jag lite halvt om halvt bestämt. Jag måste ju vara pigg tills imorgon :)

Ciao, A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0