It may not seem like very much, but I'm yours

Tisdag. En tisdag då jag gått upp tidigt och gick till tandläkaren. Vilken tur att alla gaddarna var friska och krya, för en undersökning kommer fasen att ruinera en när det kostar. En undersökning på 10 min kommer kosta 800 kr. Kära hjärtanes! Inte nog med det, det har varit såpass kallt under natten att jag fick ställa mig och skrapa rutorna innan jag åkte till Åmot. Man kan säga mycket om hösten, om köldgraderna och mörkret. Men man kan måste ändå hålla med om att hösten är vacker. Det är underbart att gå ut och gå och dra in frisk luft i lungorna istället för att dö av värmeslag så fort man går utanför dörren. Det är underbart att se fina höstdagar gå förbi och se alla olika höstfärger på träden. Nääe, nog tycker jag att hösten är fin :)

Jag fick ett mycket uppfriskande samtal ikväll också, av självaste Elsa Badh. Vi fyllde i varandras luckor angående den galna helgen som var. Att åka limo in till stan med 7 tjejer som sitter och kacklar måste vara en utmaning i sig. Sen att vi dricksar rejält är ju bara ett plus. Men hemfärden är alltid den som är mest intressant. Det är galet att åka hem med en Badh. Det var kul. Hoppas på samma galenhet till helgen! 

Nu ska jag ta mina i sönderhostade lungor och dra mig till sängs. Imorgon ska jag hälsa på älskade Josefine! :)
Bjuder på några av låtarna som går om och om igen i mina högtalare just nu!

Rihanna – Fire Bomb
Volbeat – A Warrior's Call
Macy Gray – Kissed It
The Script – I'm Yours
Tinie Tempah – Written In The Stars (Feat. Eric Turner) (Non-UK Clean Radio Version)
Lady Gaga – Speechless  
några få av dom (: enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0