I'm just a little bit caught in the middle.

Tänkte slänga in ett litet blogginlägg så att det märks att jag lever.
Det har jag dock inte varit på ett tag, mått dåligt hela dagen. Illamående och huvudet har sprängts känns det som. Men som tur är börjar det gå över. Satte på Alan Jacksons album "What I do" och städade lite, eller ja, mer eller mindre hela eftermiddagen. Dammsugit, skurat, städat badrummet, tvättat kläder, diskat och sådär. Underlättar lite för mammi när hon kommer hem ifrån Karlstad/Kristinehamn sen. Jag lovade även bort mig igårkväll att jag och Millan skulle fota lite och det har vi hunnit med under eftermiddagen också :) Blev dock inte hundraprocentigt nöjd, men Millan blev nöjd och det är det viktiga!

Jag och Camilla ska ha myskväll idag så film, The Bounty Hunter står på kvällens lista, sen ska vi riva av Lite Sällskap också, det är ju koppomsfolk med, have to watch :)

So long Tigers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0