while I find the words to say

Oh kära fredag!

Har hunnit med en hel del faktiskt den här veckan. Mot vad jag vanligen gör! Igår for jag upp till Torsby, dels för att jag kände att jag behövde köra bil för att tänka lite, och för att träffa goa människor. Jag överraskade Malin med ett besök som varade några timmar. Vad skönt det är att få träffa människor man sällan ser och få ny energi. Lyssna på vad som händer i deras liv och bara prata liksom. Underbart! :) Jag hälsade ju även på dom små busfröna också såklart, Linnea och Julia. Vilka sköna bönor, haha! Det var en bra tur.
Denna fredag bjöd på goda tider den också. Gick upp runt nio imorse och åkte till Michan för att droppa av bilderna vi tog förra veckan och sen bjöd hon på nybakat och te, mumma! Jag hann dock aldrig ut på någon träningsrunda för jag däckade i soffan i FYRA TIMMAR. God damn. Börjar tro att något är fel på mig. Jag kan gå och lägga mig under dygnets alla timmar och sova. Åtminstone ibland! Fast om något är fel lär jag få reda på det snart med tanke på att jag ska börja ge blod nu. För nu har dom dumma sex månaderna gått sen jag tog tatuering. Yippie!
Nu ska jag dö i soffan med mina kära päron.

Fredagsmys! (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2010-10-28 @ 11:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0