what a day.

Jag och Annie - två simpla lantlollor på jakt i Oslo. Det var intressant. Men jag och min kompanjon kompenserade varandra grymt. Nästan synkade? Jag hittade rätt i virrvarret av alla spårvagnar och bussar medan Annie greps av lite smått panik, men när det problemet var över och det återstod att ringa och möta upp Stian så var det jag som ballade ur. Då kompenserade Annie otroligt, hon ringde - fixade dealen och klappat och klart var hela grejen! ;D

Klarade vi detta, ja då klarar vi nog att flytta också! ;)

Igår tog jag med mig Sofia till Josefine i Karlstad. En helt otroligt rolig dag, så simpelt att umgås med oss! (: sen att vi var sådär äckligt synkade hela dagen. Tänkte exakt samma tankar och sa samma saker exakt samtidigt var rätt så scary, men otroligt coolt. Så är det när vi är tvillingar alla tre! En underbar torsdag :)

Imorgon vankas kalasering i the la stada a'la Arvika. Partaj hos Michan, kuuul :)
Nu ska ÄnkiSpänki sova!


I guess I never told you that I'm so happy that you are mine.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0