There is no way you can deny it

Jag är sjukligt trött. sjuuukligt. Jag somnade halv sex imorse, vilket straffar sig nu. What to do? Jag har hostat upp det lilla jag hade kvar av mina lungor. Jag funderar starkt på att ta en powernap innan jag ska köra åt Åsmaffian, det kan behövas om jag ska orka med fyra människor som skriker och har sig. Det krävs även för att AnkiPanki ska hålla sig på vägen istället för diket. Finns dock risk att jag inte vaknar igen om jag lägger mig för att sova just nu, haha. Så trött är jag!

Sen är jag inne i en period av känslan "jag önskar jag bodde i USA". USA, dom är alltid två veckor före med alla viktiga säsongspremiärer för älsklingsprogrammen jag följer. Jag är trött på att se små, små klipp på youtube för att hänga med. Visst, det förstör spänningen en aning om jag redan vet vad som händer i programmet. Men är man besatt så är man.
Sova var det, ja! Hoppas alla har en helt awesome marten, imorgon vankas utgång :)

Josefine med.... let's call him, mannen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0