söndag, stelhet, godissugen och allmänt jäkla sleten.

Det är söndag, tack och bock på den. Jag är extremt trött. Jag är sjukt godissugen. Åh! Det ska jag råda bot på.

Igår var jag chaufför ifrån kl18.00 --> 05.00. Snacka om att min rygg värker. Mina öron är inte vad dom en gång var! Jösses. Jag lyckades iallafall få sömn mellan halv 1 och tio i 2. Vilket var en jäkla tur för att annars hade jag nog somnat påvägen hem. Men jag hade det ändå inte värst. Det hade nog Elsa. Vi var hemma cirkus 20 i 5 hos henne, hon började jobba kl 05.00. Snacka om att gå direkt ifrån partyt till jobbet. Vill inte vara i hennes skor iallafall, haha! Jag kan inte förstå hur man kan känna sig så extremt bakfull trots att man inte intagit en droppe alkohol. Det är ett mysterium faktiskt!

När jag sovit klart och ätit lite nu på eftermiddagen så har jag hjälpt mamma att få ut fårtallen. Jobbigt. Jag har blåsor på hela högerhanden. Smärta, haha. Lite lätt klagoplank idag bloggen.

Nej. Nu ska jag göra en Camilla Högdahl. Ta fram godis, ett glas vin och däcka i soffan. Jag är värd det. Jag vill inte veta hur min rygg kommer må imorgon /: haha! ojoj.
So long suckers! (slänger in en ny låt också. P!nk har gjort det igen!)
P!nk – Raise Your Glass - Explicit Version (man måste dock lyssna några gånger innan man tycker den är nått att ha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0