"SmileFjes Uttrykksikon!"

Sitter med all rätt och lugnar ner mig från kvällens hets, nervositet och glädjeskutten som allt inneburit! men, jag tar inte ut någonting i förskott, men det vore så förbaskat roligt. Jag återkommer om varför lite senare!

Idag har jag inte gjort något speciellt, städat och varit ute på en 5km runda med pappa och doggisarna samt rusat runt som en galning här hemma, för när klockan slog sju då fick jag plötsligt reda på att kl 9 imorgon far vi till Oslo. Det är skikklig greit att vara arbetslös när man kan vara spontan sådär. Me likey!

Om jag ska orka med morgondagen så är det bäst jag skuttar till sängs! (: woho!


bjuder på en sötingbild på den finaste :*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0