It's times like these you learn to live again

Thank god it's friday.
I förrgår var jag i Charlottenberg och käkade lunch med Malin, hur trevligt som helst. Gick även in till Terese och bokade klippning/färgning. Gick därifrån med lite nerver som kändes helt crazy. Dagen därpå skulle jag in igen och klippa av mig håret. Tänk känslan att klippa bort 25-30 cm långt hår. Jag kallar mig för modig nu för tiden ;) haha. Nej men det kändes fruktansvärt skönt också! Någonting nytt och fräscht. Jag är nöjd iallafall och det är coolt ;) Sen tänkte jag att jag skulle åka och överraska Emmelie, och det gjorde jag :D sen gjorde jag henne som vanligt galen på grund av min parfym, mohahah. känner mig väldigt elak! ;)

Idag har jag gett mig ut på en fem kilometersrunda med Pepsi :) det var hur skönt som helst. Välbehövligt! :)

Tänkte ta och chilla av den här fredagen lite lätt nu! so long suckers ;)


Kommentarer
Postat av: emmelie

i hate that parfume ;D

2010-10-08 @ 23:24:20
URL: http://spotlight91.blogg.se/
Postat av: anki

du vet att du älskar den.. Försök inte med nått annat! ;)

2010-10-08 @ 23:40:25
URL: http://ankinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0