I can't believe how you looked at me

okej, det här är sista gången jag dygnar. The End.
Jag har dock fått en del gjort under natten. Jag har hamnat på botten känslomässigt men ändå orkat ta mig upp till toppen. På sätt och vis! Jag har skrivit av mig alla tankar på ett säkert ställe. Det kändes otroligt... skönt! Där finns dom, säkert bevarade och jag kan gå tillbaka och fortsätta skriva så fort något dyker upp.

well, jaja. Det var det! Nu väntar jag bara på att frukosten ska få dala lite och sen ska jag ge mig ut på en springtur/promenad. Mamma verkar inte så pigg på att bli med så jag får nog rava mig ut själv. Jag lär vakna till liv iallafall. Det är kyligt, brrrr. Sedan ska jag iväg till Charlottenberg och boka tid hos Terese för att klippa mig och sen ska jag även luncha med bästaste Malin Albertsson. Det vankas en fin dag! + att ikväll är det säsongspremiär på Grey's. Det stavas u-n-d-e-r-b-a-r-t!

Tänkte jag skulle hinna med två pass idag så tar nog med mig träningskläderna till Åmotfors sen så jag får köra en timma på crosstrainern också :) Skönt!

Jag säger bara Rihanna. Hennes hitlåtar går bara runt och om igen i min spotify. Digg på den kvinnan. Hon är helt otroligt mothafuckin' awesome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0