God gave you them shoes, to fit you

Monday morning, som hon sjunger så fint Melanie Fiona. Det är inte direkt måndag morgon, men ändå. Jag har precis avslutat mitt städryck för dagen. Dammsugit, diskat, tvättat och lite smått och gott. Det bor allt en liten städkärring längst in i mig ändå. Jag skulle vara snäll och göra ren micron, men jag gjorde "fel" så nu kommer troligen all mat som värms där i smaka... rengörningsmedel! hoho, det är sånt man får ta. Inte alltid lätt att vara snäll inte.

Jag ska även hinna med att hjälpa mamma med hagen utanför. Lovade bort mig. Sen ska jag även hinna med ett träningspass innan mörkret lägger sig. Det kan bli tight! ;o Intervaller står på schemat, tror jag. Backintervaller till och med. Dock har jag skavsår sen igår då jag och pappa gick en powerwalk på cirkus 7-8 kilometer. Damn!
well, om detta ska hinnas med lär jag kila vidare nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0