BiB & ABBA.

BiB = Baddarn i Boda. Hur trevlig fest som helst, och jag hade snygg-erik som bordsherre. Nu menar jag inte snygg-erik som den där tönten i Körslaget, nej, nu menar jag min och camillas defination av snygg-erik. och där blev jag sittnas hela kvällen, med erik, millan, caroline, lars och malin m.fl. hur mkt folk som helst! senare drog vi med bussen till Lasse Stefanz, väldigt minnesvärd kväll. Kom in som 18åring, det första man gör är ju att testa baren, jag kom fram och fick en cider gratis. så kan det gå, när inte haspen är på! :D Kommer bli svårslagen 2009.

igår stod ABBA på tapeten. Och jävlar i deje vilket drag, jag har konstant abba-feber. dock är jag trött och eländig. har tränat fotboll 2timmar och sen gymmat på eftermiddagen. Med en sömn av 7-8h på två dygn så tar det emot, haha!
FAN VA TACK, för denna toppenhelg. I like it :) kunde inte på något sätt bli bättre!
nu ska jag gå och bli semestersjuk, jag vill utomlands. Zakynthos!

/ankon.


Kommentarer
Postat av: emmelie

sv: va bra!! :)

2009-01-12 @ 17:47:38
Postat av: emmelie

sv: va bra! :D

2009-01-12 @ 17:48:49
Postat av: Michaela

Zante, en av mina favoritsmultronställen ;)

2009-01-13 @ 16:23:13
URL: http://mypersonalboat.blogg.se/
Postat av: emmelie

sv: thänx. svårt och bestämma hur ja vill att den ska se ut :P som du vet.

2009-01-13 @ 17:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0